Szolgáltatások

Kerékpártúrákat szervezünk általunk biztosított prémium kategóriás pedelec kerékpárokkal. Nekünk fontos a természet szeretete, a mozgás, a sport. Célunk, hogy bevezessük túrázóinkat a kerékpározás okozta örömökbe. Ha nyitott vagy egy kis csapattal a természetben való mozgásra, kikapcsolódásra, akkor itt a helyed, hívj minket bizalommal. Az e-Bike  segítségével kortól, nemtől függetlenül átélheted az aktív életmód és mozgás örömét. Túraútvonalak: 1. „Madarasi Hargita” túra A Madarasi Hargita Székelyföld legmagasabb hegycsúcsa, amelyről gyönyörű kilátás nyílik a környező hegységekre és medencékre. Mesebeli fenyőerdő között tekerhetünk murva és aszfaltúton, kb. 20 km-en, 1000 méteres szintkülönbséget hagyva magunk után. Időtartam: min. 4 óra  Nehézségi szint: 4. 2. „Ivói vadaspark” túra   Az ivói vadaspark 320 hektáron elhelyezkedő terület, ahol szarvasok, őzek, muflonok és vaddisznók élnek természetes környezetükben. Földúton tekerhetünk végig, közben fotózhatunk. Túra hossza: 20 km. Időtartam: min. 4 óra  Nehézségi szint: 2. 3. „Kilátók” túra Székelyudvarhelytől 16 km távolságra található az oroszhegyi kilátó, ahonnan egy 21 méter magas építményről tekinthetünk szét az Udvarhelyi-medencére. Innen áttekerünk a közeli Jézus Szíve kilátóhoz, amely a 953 méter magas Gordon hegyen található. Túra hossza: 36 km. Időtartam: min. 5 óra  Nehézségi szint: 5. További információt a +4(0)742 983 352-es telefonszámon kérhet Vajda Máriától vagy írjon az info@hatszelbike.ro -email címre!

Az ivóvölgyébe látogató vendégeink figyelmébe ajánljuk, hogy bérelhető az ivói focipálya, amely 20x40 méter méretű és 50 mm-es FIFA tanúsítványú műgyeppel rendelkezik.  Várjuk szeretettel akár az esti órákban is! Bérléssel kapcsolatosan a 0742-137787-es telefonszámon érdeklődhetnek!

A Honor egy vadhús- és mangalicahús-feldolgozó vállalat, prémium minőségű termékek gyártója és forgalmazója. Az Ivóban és Kézdialmáson működtetett vadasparkjainkban vaddisznót, őzet és szarvast, a lemhényi farmunkon pedig mangalicát tenyésztünk. A húsfeldolgozás és -gyártás az ivói csúcstechnológiával működő üzemünkben történik képzett és többéves tapasztalattal rendelkező szakemberekkel. Termékajánlatunk, a húskülönlegességeink hagyományos erdélyi receptekkel való ötvözésének köszönhetően, nagyon változatos és rendkívül ízletes: vad- és mangalicahúsból készült füstölt és száraz kolbászok, sonkafélék, füstölt és főtt-füstölt termékek (virslik, debreceni- és sörkolbászok, szalámik), pástétomok, zsírok és szalonnák. Termékkülönlegességeinket saját bemutató üzletünkben értékesítjük Ivóban, valamint online webshopunkban és partner üzleteinken keresztül. Igény esetén pedig speciális hűtőkocsikkal az ország bármely pontjára el tudjuk juttatni a megrendelt árut. Szállítási feltételeinket kérjük tekintse meg a IDE kattintva. Elérhetőségünk: +40-742-156-971 www.carnedevanat.ro

KI MERED PRÓBÁLNI?  Motorosszán túrák a Madarasi Hargitán! Fantasztikus élmény!Érdeklõdni a +40-724-563144-es telefonszámon vagy a Gyopár Panziónál.

Motoros-hószán túrák :: Autós-offroad turák  Igény szerint bármilyen túrát összeállítunk, merjen álmodni! A Gobe Adventures csapata szeretettel vár minden olyan vendéget, aki picit másképpen szeretné felfedezni Erdélyt, vagy akár Románia más tájainak természeti szépségeit, szeretne betekintést nyerni a helyi szokásokba, megismerni nevezetességeinket, tiszteletben tartva az ökoszisztémát és miért nem az egészet kalanddal fűszerezni. Célunk nem az extrém offroadozás, aki ezt szeretné az nálunk nem találja meg. Célunk, hogy együtt működve a helyi erdészetekkel, önkormányzatokkal, turisztikai egyesületekkel bemutassuk a tájak szépségeit kulturális, történelmi érdekességeit. Túráink célja kikapcsolódás, kaland és olyan élmények felhalmozása, amelyekre szeretettel emlékeznek majd és visszavágynak. A túráink jelege személyre és csoportra szabottak különbözõ szórakozási lehetőségek! Minden túrára étkezési, piknikezési lehetőséget is tudunk biztosítani, valamint a nagyobb túrákra egészségügyi kisegítő is elkísér. Előzetes egyeztetés alapján a partnereink, vendégeink elszállásolását is biztosítsuk. További információt weboldalunkon talál: www.gobe-adventures.ro